Mit Maison du Midi

Til salg

Administration?

Aministration af boligen og al kommunikation kan drives fra Danmark af danske rådgivere på et sprog, som er med til at sikre tryghed ved købet og fremtidig kommunikation.
Der findes virksomheder, som har specialiseret sig i dette, og det anbefales at der anvendes rådgivere  i selskabets første par år.
I dag har vi forskellige samarbejdspartnere lokalt, som kender huset og området, og som sikre den daglige kommunikation på det lokale sprog.
 
Administrationen varetager følgende opgaver:
  • Bogholder og regnskabs funktioner til revisor i DK eller Frankrig
  • Udarbejdelse af årlige driftsregnskaber
  • Bidragsopkrævninger (fællesudgifter)
  • Ajourføring af ejerfortegnelse
  • Indkaldelse til årlige generalforsamling
  • Afholdelse af årlige generalforsamling
  • Kommunikation med de enkelte ejere – opdatering af boligportal
  • Oplysning af beløb der skal tilskrives hver enkelt ejers selvangivelse
  • Kommunikation over for offentlige myndigheder
  • Betaling af forbrugsregninger
  • Løbende opdatering af ejerforeningens bolig portal                                                                

Udover ovennævnte kan der naturligvis opstå uforudsete forhold, hvilket oftest vil blive informeret om via hjemmesiden